linnmathilda

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Linn Edberg - 28 mars 2012 21:12

Har nyss städat mitt rum och det blev hur bra som helst! Imorn ska jag köpa nya gardiner och sätta upp och byta plats på de jag har nu. Kommer bli lite mörkare i mitt rum, men det är bara mysigt. 


Är inne på tredje praktik veckan och det är bara tre veckor kvar. Känner inte alls för att gå tillbaka till skolan Det är bara två veckor kvar till studentkryssningen. Känner mig stressad, har inte fått reda på om biljetterna har kommit än och inget svar får man när man mailar. Skitbra! 


Imorn blir det att ringa ett samtal, springa till vårdcentralen och sedan ta en fika med min fina vän A. Snacka lite skit och bara ha det skönt. Hoppas på att det är fint väder ute så man kan sitta på uteserveringen. Älskling sover hos mig imorn, har inte sovit bredvid honom på hur länge som helst! Saknar at sova med honom 


Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig, imorn är en lång dag med massa spring! 

Presentation


Ab imo pectore

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards