linnmathilda

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Linn Edberg - 1 februari 2012 20:19

Ligger i sängen, har nyss klivit upp ur ett varmt bad med tända ljus. Hur mysigt som helst! Det enda som saknades var min fina pojke, men honom får jag mysa med sen hoppas jag 


För övrigt idag så har jag varit i skolan, ringde till vårdcentralen vid åtta och dom ringde upp mig vid halv elva. Det visade sig att jag behövde inte boka tid och jag skulle hålla utskick i tidningen när dom börjar med vaccinationen. Haha, hur roligt som helst och kliva upp åtta på morgonen när man bara sovit ca fyra timmar och få sitta och vänta på att dom ringer. Hade kunnat sova ordentligt om jag inte hade ringt.


Anyway, får sova skapligt inatt i alla fall. Imorn har jag tvättstugan också, väldigt roligt. Men nu ska jag kolla vidare på TV och klockan nio börjar Underworld: Rise of the Lycans, hörs imorn!  

Presentation


Ab imo pectore

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards